Tam 22 Haftalık olduk bugün 2 3 gündür bebeğim eskisi gibi hareketli değil oynuyor hissediyorum ama eskiden daha hareketli sert tekmeler atıyordu şimdi pıt ediyor duruyor birkaç kere yapıyor bunu şehir dışında olduğum için doktorumu aradım olabilecek bir durum korkmana gerek yok hiç hissetmiyorsan bi doktora git dedi aynı durumu yaşayan var mı bi türlü içim rahat etmiyor 😞