Yusufleylahaluk sumeyraballl arada adet ağrısi gibi oluyor ama ilk gebelik olduğu için nasıl olduğunu bilmiyorum valla canım🥰
Gamze_yildirim sumeyraballl evet çok erken aslında sancım yoktu bebeğimin kafası 2 hafta önden gitmeye başladı benim bu ultrosonda baktılar sonra nst ye gönderdiler
sumeyraballl Kbra27m Allah ım sağlıkla kucaklarmıza almayı nasip etsin dileyen isteyen herkese de nasip etsin gerçektn bam başka bir duygu
Hulya0621 yigitege_annesi bende özel hastaneye gidiyorum 36 haftalik oldum yarın giricem peki nst ücretli mi
Hulya0621 yigitege_annesi ben henüz hiç girmedim yarın ilk defa giricem nst ye sormayı da unuttum ücreti merak ediom açıkçası