gamzeli27 Merhaba güzel anne ve anne adayları ❤️ Gaziantep ‘te memnun kaldığınız Kadın Hastalıkları ve Doğum doktoru var mı önerebileceğiniz..?
Karkubra27 gamzeli27 evet cnm emine kurt Suat var kendi polikliniği ni açtı şuan sarigullukte çok memnun kaldım kızımı orda doğum yaptım şimdi yine gitmeyi düşünüyorum tekrar