_ipekkkkk 32. Haftada başladı bende de bu ağrı suan 34 üz hala ara ara devam ediyor hatta bazen sol bacagimin uzerine basamiyorum agridan. Doktor sinir sıkışması oldugunu soyledi. (Siyatik ağrısı olarak da biliniyor) Uzun sure ayakta kalmamaya ve aşırı yürümemeye dikkat et demisti :)