mac Arkadaşlar 22 haftalığım normalde idrarım cok gelıyor die evet cok kalkıyorum buna alıskınım ama bu sefer yapsamda hala var gibi hiç uyumadım sanki sistit oldum tek farkı yanma YOk bir sıkıntımı vardır neden bukadar sıkısık oldum anlamadm 😒😒😒
MevaBera mac az sıvı alınca öyle oluyor bende yaşamıştım dr a sordum öyle dedi gerçekten de suyu az içtiğimde aynısı oluyor var gibi gidiyorum damla 🙄 bol bol su iç