Çok şükür bende minik kızıma kavuştum. Bekleyen herkese sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah. 21.11 Gece 1:30 gibi suyum gelmeye başladı sızıntı şeklinde sonra hastaneye geldik muayene edilince su daha çok gelmeye başladı yatış verdiler 24 saat içinde bebeğin doğması gerek denildi bu sırada Benim sancım yoktu. Sabah 7 gibi sancılar gelmeye başladı ama öğlen 2 ye kadar gayet dayandım 4 cm açıklık oldu 14:00 den sonra o kadar şiddetli oldu ki anlatacak kelime bulamıyorum. Yalvardım epidural yapın diye 7 cm açıklık olana kadar yapmadılar daha sonra biraz rahatladım ama yine sancı hissediliyor tabi. 20:40 gibi Doğuma aldılar hayatımda hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım bebek başı göründü ıkınacak dermanım kalmadı acısı tarif edilemez zaten tam son gücümle ıkınırken doktorun habersizce karnıma bastırmasıyla bebeğim tam 21:48 de doğdu böyle bi rahatlık olamaz heralde ve tabiyki böyle mucizevi bi duygu da. Ama minik kızım doğarken çok zorladı çok fazla dikişim oldu 2 saat dikiş işlemi sürdü. Çok çok zor geçti evet şu an hala zor hareket ediyorum dikişler ağrıyo vs ama bebeğimin kokusu bi hareketi herşeye değer onun için herşeye katlanılır. Hakkınızı helal edin uzun oldu 🤗 rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin