Balipegim Benimki genelde 4-5 haftada bir çağırıyor. Onun dışında sorun olursa yine gidiyorum. Bende en son geçen hafta 25+3 de şeker yüklemesi için gittim. 4 hafta sonra gel dedi 17 Aralık için randevu aldım. Genelde aksatmiyorum çünkü benim doktorum genelde ikili, dörtlü, detaylı, şeker yüklemesi için çağırdı hep