Tugbatugba-8181- elfmoom bu saatten sonra gitsede ülke eski haline donebilir mi sence düzelir mi ekonomi benim hiç umudum kalmadı
elfmoom Tugbatugba-8181- onlar gitse gelen de onlar gibi olacak ki şu an dünya hiç olmadığı kadar para üzerine dönüyor. o yüzden benim bu konuda umudum yok
Deletedmom4548454 Aag06 canısı dış borcu ödeyecek fabrika da kalmadı hepsi özelleştirilip satıldıgı için. Şaka gibi bir canımız kaldı o da Allah’a emanet
Meleekk Deletedmom4548454 Amin inşallah 🤲 aynen öyle. Yaşlı teyze amca nineler kör olmuş gibiler 🤦🏻♀️ ülkenin durumu vahim. Dolar aldı başını gidio. Her şey ateş pahası. Allah yardımcımız olsun 🙏
Deletedmom4548454 Meleekk gecen bir ekonomisti dinledim bu aldıgımız ürünler doların 7 8 oldugu dönemler asıl zamlar daha gelmedi diyordu valla zamlar gümbür gümbür geliyor yağ şeker kuyruklarına girdik resmen bakalım maaslar ne kadar zam alacak 100 mü 200 mü 😒
Tugbatugba-8181- Meleekk Allahtan yeni nesil çok sorgulayıcı çok zeki geliyor. 21 aylık kızıma onu öyle yapma diyorum tamam demiyor önce neden diye soruyo. Ama umarım iş istem gecmis olmaz
Meleekk Deletedmom4548454 zam ne kadar yaparsa yapsınlar valla verdiklerini kuruşu kuruşuna alıyorlar zaten 😬 ocak ayı gelsin bakalım, fiyatlar iki katı olur kesin 😤 dolar 12 lira daha da yükselir bence. Yandık valla. Napcaz bilmiyorum 🤦🏻♀️
Meleekk Tugbatugba-8181- canım ya. Umarım geç olmaz gerçekten. Korkuyorum onların zamanında nasıl olcak ülke.
Ozlem2904 Tugbatugba-8181- dayim firinci, onlarda un ekmek katkisi pahalligindan sikayetci hep ekmek fiyatlari onlara az geliyo🤦♀️
Minikcikkkkk Tugbatugba-8181- valla babalarda şokta ne bu ekmek fiyatı anlamadım bugün telefonda konuşurken dedi ekmek 6 lira 1 aydır saçamaladı bu millet falan diye
Sema_18 Tugbatugba-8181- Ben de İstanbul Sancaktepe’de oturuyorum. Ekmek 2.00 lirayken bir günde 2.50 tl oldu. Ben bu rakamı çok bulurken 4- 5 lira yazanlar oldu şok içerisindeyim. Sonumuz hayrolsun inşallah.
_bus İzmir de 2.80 en son zamlarla uyanıyoruz belkide artmıştır.Suan çoğu markette toz şeker ve 5lik yaglar yok zam geliyormuş onlara