ZeykemKaya Geçmeyen ishal mıde bulantısı karında kasılma ve iştahsızlık noluyor :-( sabahın bu saatı oldu uyuyamıyorum yanı agrıda yok anlamadım ya Allahım hayırlıısyla dogsalardı..😰😞😓😔
Nazlikiz_ ZeykemKaya geçmiş olsun canım kasılmaların düzenli mi doktoruna bi danış istersen doğum belirtisidiyorlar bu haftalrda ama
Edirefp ZeykemKaya 38. Haftadayım uykusuzluk ve kasılma normal artık. Ama kasılmalar düzenliyse ve çok fazla ishal varsa bi acile gitmekte fayda var. Bol su tüketin 👍
ZeykemKaya Nazlikiz_ ya sanmıyorum dogum belırtısıdır belkı ama sancım yok ıshaldende sıvı kaybı ıcın korktum okudukca ve 1,5 haftadır falan var doktorunda numarası yok carsamba kontrole kdr beklıcem artk cok kotu hıssedıtorum kendımı
Ozteber Bendede işgal oldu ama sanırım yediklerinden fln doktorumu aradi m bol bol su iç kasım mah olursa acile gel dedi korkutmak istemem ama hafife alincak bişey değil bence bi acile gidin en kotu