ozlem-t Günaydın… 🌸 Nasıl geçiyor süreciniz, neler hissediyorsunuz, nelere dikkat ediyorsunuz? Yorumlarda buluşalım. 🥰
Happy_001 ozlem-t ben o haftalarda hamile oldugumu bile bilmiyor dum camım 9 haftalık herseyi ogrendım dıkkat etmedim akısına bıraktım ben herseyi sımdı 37 haftalık 🙈🙈🙈
Yanne ozlem-t bende 5+0 oldum bugün ama sanki gögüs hassasiyetim azaldı gibi çok korkuyorum bişey olacak diye kasık ağrılarım olmuştu dün beta baktırdım 3634 çıktı cuma günü gideceğim doktora umarım herşey yolunda gider
Yaze ozlem-t çok şükür iyi gidiyor arada tiksinti oluyor bulantım yok bide yatıp kalkınca karnımın içi acıyor sanki
ozlem-t Ezoliii1 Maşallah, Allah nazarlardan korusun. Tebrik ederim 🐣 Yeni öğrenmenize rağmen bizden büyüksünüz 😁🤰🏼
ozlem-t Yanne Lütfen kalbinizi ferah tutun. Bazen bana da öyle anlık korkular geliyor ister istemez. Ama endişelenmeyin, her şey olacağına varıyor nasılsa. 💜 iyi düşünelim iyi olsun
Ezoliii1 ozlem-t doktor dedi ki biraz daha gec gelseydin sürprizi cinsiyetle birlikte söylerdik hem gebesiniz cinsiyet bile belli diye daha güzel olurmus öyle aslında 😀😀🥰
Yanne ozlem-t haklısınız umarım sağlıkla alırız kucağımıza. İster istemez oluyor korkular ama sanırım alışacağız zamanla 🙏🏻
ozlem-t Ezoliii1 Her şeyden habersiz 9 hafta ilerlemişsiniz, ne güzel işte… 😊 Hahahah, evet doktor doğru söylemiş 🤣