Btl_0909 bende geçen sene ocakta çektirmiştim. Anestezisiz tercih etmiştim. Eğer sorun yoksa kolay geçiyo bitiyo hemen ama bende tıkanıklık vardı bi 10 saniyelik acı oldu dayandım bitti. Sonrasındada hafif kanamam oldu yarım saate her şey geçti normale döndüm