Kızlar pat pat dan sipariş verdim ayın 8inde ve daha elime ulaşmadı . Kargo takip bölümünde de hep yabancı yazıyor . Uygulamaya bakıyorum dil Türkçe ama yazmıyor. Birkaç kelimesini Google yazıp çevirdim iptal edildi falan gibi şeyler yazıyor . İstanbul havaalındaydı . Çözemedim bi türlü ya nasıl iletişime geçebilirim yada ne yapabilirim acaba 😒