Tugcedgn Kızlar geniz akıntısına bağlı öksürügüm var sinüslerim dolu 1 haftadır ama sadece burunla alakalı simdide geniz akıntısı diye boğaza kuruluk yapıyo öksürüğe hamileyken bulduğunuz çareler varsa bana yazarmısınız??😩
inciveannesii Tugcedgn aynı durumdaydım çok öksürdüğüm için artık bebeğe bir şey olacak diye korkup erkenden kontrole gittim. Boğazınızın kurumasına izin vermeyin, bol bol ılık su, pastil, bir de ballı süt, ıhlamur tüketin ben bu şekilde atlattım diyebilirim.
Mervenurns Tugcedgn canım cok geçmiş olsun ben de ağır grip atlattım öksürük cok fenaydı neler neler yaptım. Ihlamur, bal, ılık süt bir türlü geçmedi . doktorum çam kozalağı şurubunu önerdi her gün 1 tatlı kaşığı içiyordum 2 günde kesti doktoruna danışıp kullanabilirsin canım.
Gzdbs Tugcedgn bende 1 haftadır çekiyorum geçmiyor geceleri öksürmekten sabahkarı kusmaktan karın kaslarm çıktı desem yeridir 🥲 çam kozalağı şurubu vatmış koah hastaları bile kullanırmış öksürüğü kesermiş çok duydum adını sipariş verdm hamlelerin kullanmasında sakınca yokmuş onu denicem geldiğinde linkini koydum aşağı geçmiş olsun herkese https://ty.gl/efouq3x1zw
Tugcedgn inciveannesii kontrolde doktor bisi dedimi yani ilaç vs bisi verdimi yani asla hasta değilim vucudumda gram bisey yok ama burnum dolu saçım ıslakken rüzgar yedim ve sonuc sinüzitlerim costu burunumu sürekli yıkıyorum ama boğazım aşırı cabuk kuruyo
inciveannesii Tugcedgn bol bol su iç dedi ve göğüs hastalıkları doktoruna git verdiği ilacı bana danışırsın dedi ama ben gitmedim, benim hiç bir şeyim yoktu sadece kuru öksürüktü.