Merve_0109 Ya bu kız çıkmayacak galiba içimden 38 haftalık olduk nişanım geleli 1 hafta oluyor 3 cm açıklık var ama ne sancı ne başka birşey acaba ben doguramayan gilerdenmiyim 🤷🤣😅
Asenginn Benımde 40+6 olduk bugun hıc gelesı yook sancımda hıc bısey yok keyıflerı yerınde demekkı yarın sezeryan olucam allah yardımcımız olsunnnn🙈
Merve_0109 Asenginn Benim ki normal olarak görülüyor sezeryana almıyorlar acaba gidip yalvarsam alırlar mı 😅