Beren47 Slm kızlar hastane çantama logusa pedi koydum ama sizce dogum öncesi için hasta bezi de almalı mıyım? İlk dogumumda hastane kendi hasta bezini kullanmıştı napsam bilemedim?
biaslanannesi1 Beren47 ilk gebeligim annemlerde hasta bezi vardi onu koydum çantama 3 tane depeend falan para vermektense olanı kullanayım ddim
_ipekkkkk Beren47 2 paket depend aldım evdede rahat olur diye 🤷♀️🙃 1 paketini hastane çantasına koydum
Sogancik Beren47 1 paket depend aldım. Hemşireler direk onu sordu var mı diye giydirdiler. 2-3 tane kaldı. Pedle rahat edemezdim galiba. Yanında vardı ama paketini açmadım.
Beren47 EmnChn onu biliyorum ben dogum öncesi için soruyorum dogum öncesinde lavman yaptıkları icin takmislardi bana hemşireler sizin bahsettiğiniz normal külot gbi giy çıkar yapmak gerekir
muges44 Normal doğum yaptım depend koymuştum çantaya ama hastanede hiç kullanamadım dikişimde vardı rahat edemedim dependle. Full hasta bezi aldım hemşirelerden. Eve gelince depende sonra pede döndüm
Melekk-911 Külot bez çok iyi oluyor .eve çıktıktan sonra onu kullandim ben . hastanede de onlar kendi bezlerinden verdi
Yasemin_in68 Beren47 al koy canım bence büyük rahatlık o acıyla kalkıp altını değiştiresin gelmiyor Hatta külot bez al koy daha rahat
Nelmali Beren47 sadece 1 tane kullandım onu da hastaneden verdiler aldığım paket oylece duruyor cok gerekli değil bence
67gl67 Bana hastanedeki ebeler depend alma kullanısli değil eğer sezeryan olman gerekirse külot şeklinde olduğu için giydirmemiz zor oluyor hasta bezi alın demişti.