DogaCanan ben 13. Haftadayım ,nifty yani fetal DNA testi %90-%99 kesin sonuç veriyor deniyor fakat %1 de olsa yanılma payı var.kapalı bir kutu gibiyiz hiç bir şekilde kesin olarak kimse bebeğinizde sendrom var yada yok diyemez.Sadece olasılık verebilirler..İçimizi ferah tutup kendimize dikkat etmeliyiz stresi minimuma indirmeliyiz.Maalesef bu tarama testi konusu tüm anneleri paniğe sokuyor artık.