Arkadaslar merhaba 19 haftalık hamileyim ama basından beri mantar problemi yaşıyorum en başlarda akıntımda çok vardı ama şimdi akıntım azaldı sadece kaşıntım oluyor ve bazen şiddetli kaşıntıdan ne uyuyabiliyorum ne rahat edebiliyorum evde geçmesi için önerebileceğiniz tavsiyeler varmı??😞😞 doktorum mantar için fitil söylemişti ama kullanmadım int yorumlarında daha çok kaşıntı yaptığı yazdığı için