Kızlar 38+2 yim bugün. Cuma günü 38+5 olacağım. Bebeğimin suyu azalmış ve plesanta yaşlanması var. Cuma günü kontrol demişti doktorum sonra arayıp sabah erkenden hazırlıklı gel yüzde yetmiş doğumunu suniyle başlatacağım dedi. Beni bir panik sardı gece hiç uyumadım. Suni sancıyla normal doğuranlar var mı açılma olmayabilir sezeryana da alabilirim dedi iyice panikledim ameliyatın sonrasından çok korkuyorum. Dualarınızı bekliyorum.
Açılma olması için ne yapabilirim?
Doğumu cumaya kadar başlatacak öneriniz var mı? Pilates yapıyorum