Ygmrm Ceylin680 tesekkur ederim sag da duruyor ama sag tarafa erkek yerlesmezmi benim kiziminda ultrsn görüntüsü varda o farkli duuruyor hayirlisi yinede allahin dediği olur cnm ck saol
zzeynepp25 Merro evet anlayan kime gösterdiysem erkek dedi doktorda sirti dönük dedi kız oldugunu nasil anladi bilmiyorum daha 14 haftalik cok net konustu anlamadim 18 haftalikken bi daha gidicem 😌
Merro zzeynepp25 hayırlsıı olsun inşallah benım 11+6 da dr direk tahmın edeyim mi dedi bende hiç beklemıyodum etmeyınde diyemedim erkek dedi bi çıkıntı göstersi bu pipiye dönüşcek dedi direk😅
Esay_50 Ceylin680 hayirlsii gostermedi kuzum kendini 16 da da bacaklariyla kpmtisti doktor goremedi ama buyuk ihtimalle kizdir dedi
Ceylin680 Esay_50 Evet kız çocuk lari genelde cinsiyet göstermez .benimde kızım göstermedi doğunca ögrendik