Ozgebhb Aley1 merhaba, rica etsem banada bakabilir misiniz ? :) doktor %80 erkek olabilir ama alışverişe başlamayın dedi :) https://resimyukle.io/r/7MMyTBrdmG
Haticeeexx12 Ceylin680  https://www.hizliresim.com/au5cftf bana da cinsiyet tahmini yapar mısınız çok merak ediyorum :)
Rezan_korkmaz Ozlem0133 bende kıza benzettim arkadaşımın ultrason resmide böyleydi ve prensesi olacak 🦋💕
Miniqimm160821 Ayum21 Bende öyleydim 19 haftamda kontrole gittim doktorum 100/90 kız dedi ben sormadan dedi kızlar 5.aya kadar kendini belli etmezmiş annesi seninde kız olabilir sağlıklı sıhhatli evlat olurlar inşallah 🤲🏻🤗
zzeynepp25 Merro benimde 10 haftalikken yuz hatlari filan cok belirgindi buraya atmistim herkes erkek yazmisti ama 14 haftalik doktor kiz dedi😂
Meri3220  bana da bakar mısınız lütfen burda 12+2 idi net bişey demedi doktor ama çok merak ediyorum yine de🤗