Reyhanhnm bence kız bebeiş bu , benım 10+4 de bi ultrason görüntüm var mesela dr hiç bi yorum yapmadı ben çıktıgımda eşime direk erkwk bak görürsün dedim erkeklwr sdaha yüz hatları belli oluyo luan 11+6 da dr erkek dedi direk ⭐️ Ama bence siZinki prenses🌸