esratpl haftadayım eskiden hareketlerini çok güçlü hissediyordum şimdi daha az sadece kıpırtı gibi hissediyorum,antibiyotik kullanıyorum onunla ilgisi olabilir mi yada normal mi doktora gitmeli miyim🙄
MerveNur- esratpl zaman zaman bazı günler hareketleri daha hafif olabiliyor ama benim şu an 31+0 ve hareketleri normal son 1 2 haftadır. Öncesinde 28de bi durgunluk olmuştu diye hatırlıyorum
Fatossues Esratpl bende 36 haftaligim ve 3 gündür Cok az hareket ediyo ayni Bende Senin gibiyim uykularim kaciyo resmen Ama dr bana Ara Ara olmasi normal demisti 😔
MerveNur- esratpl hareketten şüphe ediyorsanız sağlık ocağında kalbini dinleyebilirsiniz ama hafif hafif de hareket varsa bence sıkıntı yoktur
esratpl MerveNur- iki gün önce kontrolüm vardı bi sıkıntı yoktu aslında şimdi hareket etmiyor değil ama eskisi gibi güçlü vurmuyor diye endişelenmiştim sanırım normal🌸 ay ne karışık cümle oldu😅
MerveNur- esratpl çok iyi anladım ben arada bende de oluyor yorgun bugün çok uyuyor diyorum ertesi gün düzeliyor 😂