Kizlar vajinama çok keskin ağrılar girip çıkıyor. 27 haftadayım. günde toplasam 7 saat falan ayakta kalıyorum malesef işte. Normal mi ayakta kalmamam mi gerekir, akşamları dinlenince geçiyor ama o esnada bebek rahatsiz mu olur? İzin alıp dinlenmeli miyim? Doktoruma yazdim geçmezse gel demiş ama dinldinlenince de geçiyor. :/