Kızlar merhaba 👼 34 haftalık hamileyim. Medicalparkı aradıgımda doktorların 24. Haftadan itibaren hasta kabul etmedıgı sistemden gözüküyor dedı sekreter. Bilgisi olan gıden benım gıbi olan var mı? Randevu alıp gitsem bakmaz mı doktor anlamadım. Erken dogum riskim var hastanenın Yenı dogan yoğun bakımı ıyı dediler buraya geçmek istedim ama böyle bir durumla karşılaştım yardımcı olursanız sevinirim