Canım merhaba benim başıma böyle birşey geldi . Bende pko hastasıyım. Adetim 4 gün gecikti idrar testi yaptım negatif çıktı. 4 günü kan testi verdim değer <1 çıktı doktor negatif dedi. Hatta ben doktora adet söktürücü istedim kullanma bırak kendisinden olsun dedi. Duzensizlestiriyormus adet söktürücü o bakımdan vermedi. Herneyse benim aynı adet ağrısı gibi ağrılarım oldu göbek deligimde ağrı oldu. Daha sonra adetim artık 9 gün geçti. Ben tekrar idrar testi verdim ve pozitif çıktı. Kan testi verdim 299 çıktı geç döllenme olmuş şuan 11+1 hamileyim. Bence ilaç kullanma biraz bekle geç döllenme olabilir seninde :)