Mineszn Kızlar merhaba suni sancı ile başlayan normal doğum hikayemiz sezeryanla son buldu.Ntsde sancılarım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum sabah 5te yatışı yaptı ve suni sancı başlattı doktorumuz ama bebeğin kalp atışlarını etkilediği için suni sancıyı kestiler daha sonra 10 tekrar suni sancımı başlattılar açılmam 6cm olmuştu yürüdüm plates topunda hareket yaptım hiç yatmadım ama açıklık 6cm kaldı ilerlemiyordu doktor 2 seçenek sundu sancı durdurayım biraz dinlen tekrar başlatıyım yada sezeryanla alalım dedi eşimle konuştuk ve sezeryana karar verdik tabi ben çok ağladım üzüldüm sonra beni hazırladılar ameliyat haneye giderken eşime bana bir şey olursa kızıma iyi bak dedim sonrasını hatırlamıyorum uyandığımda yatağıma getiriyorlardı ilk sorduğum kızım nasıl Allaha şükürler olsun çok iyi sağlıklı iyi ki sezeryana karar vermişim tekrar sancı çekseymişimde normal doğuramazmışım hafif ağrılarım var ama mutluyum kızım yanımda gerçekten onu görünce her şeyi unuttum bizimde doğum hikayemiz bu şekilde inşallah sizlerde bebekleriniz sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
Mineszn yumos teşekkür ederim 14.34 kızım doğdu ben 15.20 odaya gelmişim gelirken ayılmıştım ama narkozun etkisi devam ediyordu