Eserayaz 6+2 haftalık hamileyim aşırı gaz sorunum var h geğirme hem de afedersnz gaz nasil çare bulacam 😢
ZeynepKara Eserayaz bende de var 6+6 haftalığız onun bi çözümü yok canım sadece gaz yapıcak yemekler yememeye dikkat et kuru fasulye nohut bulgur vs daha az gazın oluyo ben geceleri gaz sancısından ölüyorum
Ceydazgl Eserayaz malesef canim cozumsuz☹ Artan gebelik hormonlari sebep oluyor ,ben 12haftalik gebeyim benim aksam 6 gibi basliyor karnim sismeye bisey yemesem bile ayni ama sen yinede yediklerinede dikkat et dahada artirmasin
MeryB İlk zamanlar maalesef gaz sıkıntısı yaşadık bizlerde. Zaman geçtikçe hafifliyor ama tamamen geçmiyor. 16. Haftalığız ama hala daha ara sıra devam ediyor. Ayaklarınızı sıcak tutun ☺
Eserayaz Ceydazgl abooo desene zor günler beni beklyt bu 3. Çocuğum olacak ama iki oglumdada hic böle sikayetlerim olmamisti
Ilkheyecan Bende 8 haftalığım ve hiç geçmedi geğirme olaraktan gelmiyor benimki boğazımda sürekli sonrada öğürmeye başlıyorum çok kötü bi durum 😩
Ceydazgl Eserayaz acaba bu kizmi olacak annesi😊 belki kiz cocukta hormonlar biraz daha fazla oluyordur
Eserayaz Ceydazgl ayyy inşallah onceligim tabiki sağlıklı hayırlı olsun ama bir kızım olsun çok istyrm nasip oda bakalim