Hatice1803 Hanımlar dünden beri belime bi sanci girip çıkıyor ama cok şidetli değil deminde lavaboya kalkarken kan gördüm idrarimi yaparken 39.4 haftaligim doğum mu baslamis
Seraykrblt Hatice1803 haftan gelmiş o kanama da nişandır büyük ihtimal doktorunun numarası varsa haberleş yoksa da git bi gözük kişiden kişiye değişiyor çünkü nişan gelip hemen doğuran da var nişan gelip iki hafta sonra doğuranda bunun için muayene olmalısın
Hatice1803 Seraykrblt nişanım iki hafta önce gelmisti 3 cmde acilma vardi doktur iki defa altdan bakti lekelenme olabilir dedi ama bu leke degildi bildigimiz kandı
Seraykrblt Hatice1803 oo önceden o kadar açılmanda varsa git tabi bekleme hiç 4 cm açıklıkta doğum başlayabilir yani git gözük hemen
gmzacar Hatice1803 hemen hastaneye gitmekte fayda var, açılmanız da varmış kan önemsenmeyecek bir şey değil