Selin12- 0611__ canım 18 ile 20 haftaları arasında yapılıyor ilk dozu ama geçse de yapılıyor sıkıntı yapma ben ikinci dozumu daha dun oldum 27+5 haftalık ken ilk dozumuda bir ay önce vuruldum
Nazlimom 0611__ ben geçen hafta oldum yani 19.Haftada herkes cok ağrılı geçiyo fln yazmıştı bende ağrı sızı olmadi sendede olmaz insallah haftan geçmeden yaptırmalısın💖
0611__ Nazlimom çok saol cnm 18 + 3 olmam lazm galiba geç olmadan diyeyim sağlık ocağına arayıp gel olda demediler heralde ben takip edicem bu gidişle😐
Selin12- 0611__ canin benim ebem dediki korkma haftan gecsede yapılır dedi benim kasilmalarım olduğu için yapmamışlar hastaneye gidip doktorum ile görüştüm izin verince yapildi
babynil @0611__ 20den sonra yapilior ilk doz. Ikinci dozda 30dan sonra onermedi doktorum. Ben 20de ilkini oldum arada covid asisini olup tam 30da ikinci dozu oldum. Biri olda iki cok onemli degil dedi