sumeyraballl Sevi_l 6+3 de gördm hem bebeşimi hem kalbni ama istersen bi 7. Haftayı bekle kuzum görme ihtimalin kesinleşsn erken gidersn doktorlar olumsuz saçma sapan konuşmayı çk seviyor moralin bozulmasn günler zehir olur
FusunF Sevi_l ben 7.haftamda gitmiştim hem bebeği hemde kalp atışını duymuştuk bir hafta sonra git istersen canım
ftmnr_drgt Sevi_l 4 haftalıkken öğrendim 6 hafta olunca kontrole gideriz dedik 6+4tw gittik keseyi gördük kalbi duyduk , 7+4te doktorumuz ikinci kontrole çağırdı orada da duyduk dinledik şimdi 26 haftalığiz, bizde 6 yi beklemiştik duymak için 🤗
ftmnr_drgt Deletedmom93284 ben 4 haftlkken öğrendim 6+4 ilk kontrolümüz de keseyi gördük kalbi duyduk🤗 6 yi bekledik her şey oluşması için ,7+4te doktorumuz ikinci kontrol için çağırdı orda da duyduk şimdi 26 yiz 🤗
ftmnr_drgt Deletedmom93284 bazen duyulmadifi durumda doktor bir hafya sonra tekrar çagirabiliyor ama hepsi değil sanırım , biz 6+4te gittik 7+4te yeniden gorustuk ikisinde de duymustuk siz yine de garanti olsun 7 ye alın isterseniz 🙏 suan kıpır kipir minik kizim icerde benimdd 🙂 ultrasonda hep goruyo4dum hareketliydi şimdi gerçeğini yasiyorum🙂 doktor banu cifrci kitabinda okuduğumda 5 hafta 1 gün de kalp atişi başlar yazıyor 6.haftadan sonra dakikda atımını veriyor 🙏
ftmnr_drgt Deletedmom93284 teşekkür ederim söylediğiniz için bildirim de karistirmis olabilirim o an 🙏
Zynp44 Sevi_l garanti olsun derseniz 2 hafta sonra gidin 8 de kesin duyarsınız kalp atışı bazen 7de duyulmuyor 8de duyuluyor 😍