Arada bacaklarımı ayırıyorum v şeklinde. Belki doğumum olursa kolay olur diye 🙈 nelere kaldım yahu.
Bir videoda görmüştüm. Otururken v şeklinde oturun acilmaniz hızlı olsun diye.
Tabi bende yerde oturamadigim için. Yatarken ve şeklinde açıyorum bacakları 🤣 çok tuhaf ama napalim. Caresizlik🙈