37+3 den herkese hayırlı geceler hanımlar ☺️ en son 36+6 da çatı muayenesi olmuştum ve bebeğim kanala girmişti. Sabah 8:30 da kontrolüm var ve acilmam olmuştur inşallah diye dua ediyorum. Uygulamaya göre son 18 günümüz kaldı ve ben hangi gün nasıl nerde ne şekilde doğum yapacağımi düşünmekten uyuyamıyorum ☺️ geçen hafta regl sancısı çekiyordum bu hafta da sancı falan kalmadı sadece kasılmalarim sıklaştı , gelmekten vazgeçmese bari diyorum 😆