Anne8484 benim normalde normal doğumu bekliyorduk ama hiç sancım olmadı bebeğin suyu kalmayınca acil aldılar iğne acıtmıyor aynı normal kan alması acısı gibi benim sadece narkoz verirken sağ bacağım kendini attı birde titreme oldu sonra kımıldamadım uyuştu. Ameliyata başladıklarını bile bilmiyordum sormasam 😄 bebeği cıkarm asan 2 gögüs arasına basıyorlar o an biraz acı ağrı oluyor ameliyattan sonra uyuşukluğum geçmeden ağrı kesici yaptırdım geçti hemen. Birde kirli kan aksın die karnına basıyorlar 2 3 kere o acıtıyor ama dayanışmaya ak kadar değil kum torbası acıtmıyor