40+2 de 2. 5 saat sancı çekerek doğurdum açılmam çok hızlı ilerledi. Epidural istedim yapılana kadar tamamen açıldı beni kesin öldürün ben doğuramayacsğım bu çocuğu derken hoca bebeğimi kucağıma verdi. Ben inanmıyordum doğumun başladığına sanırım açılmam çok hızlı ilerlediği için çok ağrımış bir de canım çok tatlıdır ama ona rağmen dopdoğal bi doğum oldu doktorum ve ebelerim sayesinde yoksa yarısında sezeryan diye tutturmuştum. Onu kucağıma verdiler bi oyuncak sanki… 6 saattir anne olmaya çalışıyorum hiç bişey beceremiyorum ama kızım azimli iyi emiyor ben meme tutamasam da, o yırta yırta doğdu ben ıkınamasam da… Kızlar Allah gebe olan ve bbek isteyen herkse kolay doğum nasip etsin inşallah 😊 ben kavuştum gebe olan olmak isteyen hepiniz, sizler de kavuşun tez zamanda… Benim gibi bir panik atak hastası normal doğum yaptıysa çok zor değil demektir. Kendinize iyi bakın