bsrakaradayi Kızlar 35 haftamız bitti geceleri ayağa kalktığımda iki ayağımda da dizlerime kadar uyuşma oluyor basamayacak kadar ama tam uyuşma gibi de değil karıncalaşma gibi var mı yaşayan?
Mehtap_93 bsrakaradayi ben hiç yaşamadım sanırsam ödem oluştu sizde bayağı çok su için ve yürüyüş yapın bide akşamları ayaklarınızı yukarı kaldırarak uzanın
ebruzb bsrakaradayi bende de çok yürüyünce bacaklarım uyuşuyor dinlenince geçiyor doktorum ödemden normal dedi 🤷🏻♀️
bsrakaradayi Mehtap_93 ama ayağım şiş değil ve yürüyüş yapıyorum su içiyorum bol bolll doktorum ilaçlarını 1 hafta kullanma demişti onu da denedim hala aynı