Elifinannesi11 Kızlar bayadır yalancı sancılarım fazlalaştı bu gece de yine uyuyamıyorum ve zorlanıom birde ishal oldum hemde çok kötü Bi. Şekilde acaba doğum belirtisi mi
YagmurEnsari Elifinannesi11 Bende 34 + 4 teyim bendede kasık batması bel ağrısı ve üst bacak agrısı var , bende bekliyim burda , bir de yalancı sancı nasıl bişey tarif eder misin ? Benim ilk gebeliğim ve bilemiyorum da.. :)
Senemir-35 YagmurEnsari kimisinde farklı olur ama genel tarife göre adet sancısı olarak ön görülüyor rahimde baskı mesaneye aynı şekilde, birde nişan gelmesi gibi zaten… Sancılar sıklaşır düzene girerse ve şiddetlenirse o zaman gerçektir…
Elifinannesi11 YagmurEnsari agrı Bi süre sonra geçiyor bebek kendinş toplayıp bırakıyor bel ve karında agrın oluyor binevi gerçek gibi. Ondan ayırt etmek zor gerçek olunca geçmiyor sanırım
Senemir-35 Elifinannesi11 bende 39+4 üm benimde oluyor yalancı sancılarım, adet sancı olarak çekiyorum ve arada rahme iğne batma gibi oluyor…
Elifinannesi11 Senemir-35 ağrım çok fazla ve geçmiyor bebek toplanıyor henz kanalda deil ama çok sancım var ve ishal daha kötü yaptı bir süredir oluyor yalancı sancılar
YagmurEnsari Elifinannesi11 evet bu söyledikleriniz bende de var bu hafta acaba normal mi bunlar bu haftalarda ?
Senemir-35 Elifinannesi11 bunu en kısa sürede doktorunuzla görüşmeniz gerek, kız bebek erken gelebilir…
Elifinannesi11 YagmurEnsari hiçbir fikrim yok ama böyle de yalancı sancı mı okur çok canım yanıyor ya
YagmurEnsari Elifinannesi11 Evet öyle malesef bazen ayakta bile durdurmuyor ilk buldugum koltuga oturuyorum hemen , umarım sizinde benimde normaldir :) Bu arada bebeğin cinsiyeti nedir ?
YagmurEnsari Elifinannesi11 benimde kız :) ben genelde ağrı çoğalınca napıyorsam tam tersini yapıyorum biraz rahatlatıyor yürüyorsam oturuyorum yatıyorsam yürüyorum falan Ama azıcık işe yarıyor :(
YagmurEnsari Elifinannesi11 Bence sen sabahtan bi doktoruna uğra herşey yolunda mı bi kontrol etsin risk alma :) en azından için rahatlar erken çünki daha
guncehedi Elifinannesi11 duşa girmeyi deneyin saat tutun birde sancılar için. Eşinizden de belinize masaj yapmasını isteyin ben öyle rahatladım birkaç kez