Aysenurtsr ayy artık.sonlara yaklaştıkça . Korku artıyor bişey de bilmiyor insan daha da kötü oluyorum yarın acil den giriş yada direk doktor un yanına gidceem akıntı gelir ama şimdiye kadar 3 iç çamaşırı degistirdim 1 saat icerisinde . Çok ıslanıyor kasılma gibi bişey de yok bebek güzel harket ediyor nette baktım rahim in yumuşaması ile oluşan akıntı diyor kırmızı renk gelemediği sürece deniyor ama insan bir tedirgin oluyor ister istemez