nese_gocuk Bir hafta oldu çatlatma iğnesi olalı sık idrara çıkmaya başladım enfeksiyon da vardı ilaç kullandım geçti mi bilmiyorum enfeksiyon kaynaklı mi yoksa gebelik olabilir mi ilk haftadan böyle belirti olur mu
Basakcim nese_gocuk sık idrara çıkma bebeğin oluşturduğu baskıdan dolayı oluşuyor. Hamileliğimin ilk aylarında yoktu 6.aya doğru başladı. Bunun hamilelik belirtisi olduğunu sanmam ama emin olmak için kan verebilirsiniz. Hayırlısı olsun 🌸
Songulykilicc Benim ilk aydan beri sık idarara çıkma vardı. Ama sadece bu belirti yeterli olmayabilir dediğiniz gibi enfeksiyon da olabilir. Test yaptırın yinede. Allah gönlünüzden geçeni nasip etsin inşallah ❤️🙏