miray35 bilmiyorum bunu ama ayaklarını ve özellikle belini sıcak tut bende de oluyodu doktor bir sorun yok çok şükür sıcak tut kendini hep belin ve ayakların sıcak olsun sende arada bir belime ütüyle havlu ısıtıp koymamı söyledi bu kasık ağrısı hamilelik boyunca olur diye duydum rahim büyüyor bebek büyüyor sürekli alta üste baskı var vücudumuzda Buda özellikle kasık krampları yapıyormuş diye duydum doktorum bana bu kasılmalar ve kramplar için magnorm verdi birde kantaron yağı sür sonrs sıcak havlu koy dedi yaptım gerçekten ağrım falan hep azaldı adet zamanımda da sıcak havlu koyardım anında kasık sancım geçerdi :)