BernaBerna Ben yemeği erken yiyorum akşam 7i geçmiyor. 1,5 saat sonra yürüyüşe çıkıyoruz 30dk falan. Eve gelip soğuğa yakın duş alıyorum oturup biraz meyve yiyorum, su içiyorum ve uyuyorum 36.haftamdayım bebeğin ayaklar hep midemde yine de yanma hissetmedim daha ki normalde reflü vardı bende uyutmayan 😓😓 sanırım rutin yaptıklarım yarıyor.