Canselyaren İki gündür nefes darlığı çekiyordum bugün daha fazla oldu artık göbeğim çok büyük ondanmi diyorum acaba ilk gebeligimde hiç yoktu cunki nefes darlığı. Şimdi boğuluyor gibiyim normalmi bu durum?
MerveNur- Canselyaren ben de öyleydim o haftalar daha da kötü olucam sandım ama şimdi 31im ve bayadır yaşamıyorum
Mehtap_93 Canselyaren haftanı çok ileri değil aslında demir eksikliğinden sebepte olur diyolar bide yürüyüş ve temiz havayı ihmal etmeyin her zaman kilo kaynaklı olmayabilir bu nefes darlığı
Mery94 Canselyaren ayni haldeyim boguluyorum üc gündür ara ara oluodu ama yine geldi napicaz bilmiorum
MerveNur- Canselyaren ben de açıkcası eşim hep gel balkona çıkalım diyordu görünce tabi doktora da dersiniz kontrolde ama normaldir
Canselyaren Mehtap_93 enzimlerimi yukselttigi için dEmir hapı kullanamıyorum serum takviyesi alicm bu ay ama okuduklarima göre normalmiş🙏🏻
Selin12- Canselyaren canım bende seni durum dayım 3.hamileligim diğerlerinde bu şekilde olmamıştı şuan 27+6 haftalık hamileyim ve 22 haftalıktan beri bu sorunu yaşıyorum
Canselyaren Selin12- o kadar sürüyor mu cnm ya yandık desene🥺 şuan bile uykum var uyuyamıyorum nefessizlikten