Iyi akşamlar.. 12+1 olduk ve Rahmimde birkaç gündür zonklama şeklinde sızı olduğu için doktora söyledim bugün. Oda bu fitili kullanmami söyledi. Yalnız biz daha yeni 3 ay 1 günlük olduğumuz için kafam karıştı, fitilin kullanma talimatında 3 aylık hamilelik sürecinde iseniz kullanmayınız yazıyor bu benim kafamı karıştırdı.. Biz tam olarak 3 ayı bitirmiş mi oluyoruz kızlar bir zararı olur mu kullananlar varsa bilgi verebilir mi ? Endiselendim açıkçası bebeğime zararı olur mu diye.. Birde hemen eriyip akmaya başladı bu normal mi ?