Anneler ve anne adayları selamlar. Geceniz umarım çok güzel geçiyordur. Sizlere bir sorum olacak. Benim öyle bir şişkinliğim var ki, karnım patladı patlayacak gibi hissediyorum. Lütfen çözümü olan yazsın çok rahatsızım. İnternette tam çözüm yazmıyor ama sizin uyguladığınız yöntemler varsa lütfen yazın. Çok muzdaribim 😥