Gulcin_010 Addetim 4 gün geçti test yaptım silik çıktı ama 3 gündür açık kahve rengi akıntım var kokusuz kokusuz olan zararsız olan mı bilgi verin
armistik Gulcin_010 canım beklemeden kan testi verip durumu netleştir. Eğer net hamilelik varsa Kahverengi akıntı yerleşme kanaması da olabilir. Düşük riski de olabilir. Gebelik yoksa da adet başlangıcın olabilir. Ama ihmal etmeden kan verip durumunu netleştirmelisin
1gizemtekiinn Gulcin_010 kahverengi çamur gibi bir akıntı genelde yerleşme kanaması oluyor. Benim doktorum ama düşük tehlikesi için ilaçta vermişti. O yüzden doktora danış mutlaka
1gizemtekiinn Mutlaka kan testi yaptırman gerekli. Ondan sonra daha net kararlar alabilirsin. Bir doktorla görüşmeni tavsiye ediyorum. Bu durumlar bazen risk taşıyabiliyor ama sen kafanı kötü şeylere yorma. Bir an önce kan testi yaptır