Zel-da 37 haftalık hamileyim haftaya planlı sezaryenım var, bir tur boynunda kordon dolanmış dedi ama gevşek haraketlerin takip et dedi yarın başka doktora da görünücem bu durumu yaşayan var mı
Rabiagelir Zel-da benim 28 hafta da dolanmıştı gevşekti şuan 36 haftalık oldum kendi kendine kordonu açıldı hareketlerinde bi problem yaşamadığı gevşek olduğu sürece hiç bir problem yok diye biliyorum