NurcanNurcan Kızlar 30 cu haftamdayım alttan baskı ve baloncuk patlama hissediyorum sürekli nedir bilen var mı
Sezensezen NurcanNurcan pıt pıt şekilinde kalp atışı gibiyse hıçkırığıdır canım bende 31 haftalığım 30 haftalıkken başladı daha çok oluyor şimdi baskıda bebek geriliyodur
Asli0611 Ben vajinamdan yukarı baloncukları yukarı doğru hissettiğimde suyum gelmişti doğum masasındaydım korkutmak gibi olmasında 😅 suyun gelmesi ile baloncukları hissetmem aynı saniyelerde oldu ve seninki muhtemelen gaz dolaşımı falandır
Nazli_ayar NurcanNurcan bendede ara ara pit pit eder gbi biseyler hissediyorum. Öyle hemende gecmiyo bir kaç dk sürüyor. Eminim bebek hareketi değil ama ne olduğuna anlam veremedim.