Kızlar bişey sorucam ben 34 haftayım ve 33 haftadan beri sol kasıkta baskı var ama bu dehşet bi şekilde sankş cocugun kafası yada ayagı sureklı orada baskı yapıyomus gibi farklı bı baskı var dol bacak kasıgımın orada tam çocuk ta cok toplanmaya başladı artık kalıyor böle bı anda karnım yuvarlak oluyor tekrardan gecıyo . Bide sola yattıgımdads sankı elı yads syagı altında kalmıstı ordsn cekmek istiyomus gıbı hıssettırıyo sol tarafıma ole minik seyler hissediyorum sizdede böle seyler oluyo yalancı sancımı anlamadım sancı nasıl bşley onuda bilmiyorum 😔