Ben 13+6ım 14 olmak üzereyim bulantım kusmam yok hiç çok şükür , karnımda sankiii hafif Değirmenler hissediyorum ama benim kurduğum birşey mi diye ne düşünmeden edemiyorum, birde sağa dönük oturunca sanki tüm karnım sağa toplanıyor sizde de oluyor mu 🙈 çok aşırı karnım yok tabi , sizin şikayetleriniz neler karnınız çıktı mı , cinsiyetler belli mi benim oğluşum geliyor 💙💙😍