Dilekcnkn ilknurd_98 Bende yedim ama yani doğumu doktor başlattı yinede hurma tek başına doğumu başlatmaz
Didemmmmm ilknurd_98 bende 35. Haftada yemeye başladım 37 dede ahududu çayı içmemi ve anana yememi söyledi omlarında yapıyorum 😉 birde bunlarla birlikte yürüyüş squat pilates merdiven inip çıkıyorum umarım işe yarar.😉
Sapsikanne_ ilknurd_98 36.haftada hurma yemeye başladım.Ben faydası olduğunu düşünüyorum açıkçası rahimi yumşattığını duymuştum ayrıca doğumdan sonra süte de faydası oluyor sütü arttırıyor.Ben son haftalarda çok yedim squat çok yaptım ve çok hareketliydim .38+3 de oğlum doğdu.Bence denemekte fayda var.Sonuçta zararını görmezsiniz faydasını görürsenizde yanınıza kar kalır.
ilknurd_98 Didemmmmm hurma ve ananas yiyorum pilates ve yürüyüş de yapıyorum 37+6 bakalım ne zaman gelecek 🤷♀️
Cilekliruyam 39+3 ten selamlıyorum 36-37 haftalardan beri hurma yiyorum. Yürüyüş squat cinsel ilişki sıcak su herşeyi denedim gram sancım yok muhtemelen suni ile başlatacak doktorum. Doğumda patron bebek. Ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor anladım yani 😂
masalinannesi12 ilknurd_98 özellıkle son 4 ay hergun 7 tane yedim 41 haftada 12 saat suni şancı çekip sezeryan oldum gelmeyince gelmiyorlar 🐣😂😂