merhaba kızlar öncelikle bebeğim erkek 3 hafta önden gidiyor. şekerim sınırda çıkıyor mesela açlık 82 tokluk 114 vs gibi çıkıyor. doktorum buna normal diyor diyete elimden geldiğince devam ediyorum. geçen hafta gittiğimde suyum yüksek sınırın hafif altında çıktı. sınır 20 senin 19.5 falan dedi. dedim sıkıntı mı? yok seni zorlar gerginliğin ağrın çok olur dedi ama şuan okuyorum genetik bozukluklar vs olabilirmiş. çok tedirgin oldum bu durumu yaşayan var mı aranızda? bu cumartesi yani 36+4 te çatı muayenesi yapacak geçen cumartesi gittiğimde yami 34+4 te 3 kg dı bebek. iri gidiyor. o güne dek içim içimi yiyecek. bu durumda olanlar ya da yaşamış olanlar yazar mısınız🥺